[Niug] Ang. Mötet i höst

Ulrika Hvidén ulrika.hviden at kultur.goteborg.se
Tue Sep 12 09:43:48 CEST 2017

Hej.

Ursäkta sent svar, vi från Göteborgs stadsbibliotek kan berätta om och
visa vår biblioteksapp som vi lanserar om ett par veckor.

Vänligen

Ulrika Hvidén

Ulrika Hvidén
Bibliotekarie/Librarian
Digitala biblioteket

Stadsbiblioteket Göteborg
Box 5404
402 29  Göteborg
Tel: +46(0)31 3683408
ulrika.hviden at kultur.goteborg,se
www.stadsbiblioteket.nu
www.goteborg.se/stadsbiblioteket

P Tänk på miljön innan du skriver ut!

Från:   Anna-Britta Nilsson <anna-britta.nilsson at kau.se>
Till:   "niug at lists.sunet.se" <niug at lists.sunet.se>
Datum:  2017-08-25 10:29
Ärende: [Niug] Mötet i höst
Sänt av:        "Niug" <niug-bounces at lists.sunet.se>

Hej allihop!

Jag behöver få in tips på vad programmet ska innehålla vid vårt möte.
Är det någon som har något spännande att berätta? Någon som har någon
fråga ni vill ta upp? Något ni vill att Innovative ska prata om?

/Anna-Britta